JAVNI NATJEČAJ-ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE27.10.2015.
Na temelju članka 15. stavka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine br. 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 – pročišćeni teks, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09 – Zakon o vodama i 49/1184/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15), članka 12. točke 13. Odluke o komunalnim djelatnostima u Općini Veliki Grđevac i članka 63. Statuta Općine Veliki Grđevac („Službeni glasnik Općine Veliki Grđevac“ 5/13), općinski načelnik Općine Veliki Grđevac objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za obavljanje komunalnih poslova redovnog i interventnog
održavanja javne rasvjete na području Općine Veliki Grđevac
- Naručitelj: Općina Veliki Grđevac, Trg Mate Lovraka 3, 43270Veliki Grđevac, OIB: 17144240786; MB: 2541696, Tel: (043) 461-666; Telefaks: (043) 443-147, e-mail adresa:opcina-veliki-grdjevac@bj.t-com.hr
- Predmet natječaja je prikupljanje ponuda za usluge redovnog i interventnog održavanja javne rasvjete na području Općine Veliki Grđevac. Pod ovim se podrazumijeva održavanje javne rasvjete državne ceste, županijskih i lokalnih cesta odnosno nerazvrstanih cesta, mreže ulica u naseljima, na trgovima i seoskim ulicama, održavanje podzemnih i zračnih kabela, pocinčanih i armiranobetonskih stupova, rasvjetnih tijela, zamjena dotrajalih svjetiljki sa svjetiljkama bolje učinkovitosti, održavanje ormarića javne rasvjete.
- Natječaj se provodi prema ponudbenom troškovniku naručitelja.
- Ugovor se sklapa na rok od četiri godine od potpisivanja ugovora.
- Početak radova je po potpisivanju ugovora, a završetak radova je 30 dana od isteka važenja ugovora iz prethodne točke.
- Obračun izvedenih radova obavljat će se temeljem privremenih situacija i okončanog obračuna, odnosno zapisnika o stvarno izvedenim radovima i ugovornim jediničnim cijenama kojeg izrađuje izvođač, a ovjerava ovlaštena osoba naručitelja koja za naručitelja obavlja nadzor (nadzorni organ), a kod manjih intervencija isto može ovjeriti i komunalni redar.
- Plaćanje izvršenih radova ispunjava se prema ispostavljenim privremenim situacijama, odnosno ovjerenom zapisniku o stvarno izvedenim radovima, u roku od trideset dana po ovjeri istih i dostavi naručitelju, na žiro-račun izvođača.
- Jamstvo za izvršenje ugovorenih obaveza: bankovna garancija, na 10% vrijednosti ugovora.
- Rok za dostavu ponude je8 danaod objave obavijesti o raspisivanju natječaja, odnosno do 04. 11. 2015. g. do 12,00 sati.
- Rok važenja ponude je 60 dana od objave natječaja.
- Ponuditelj za sudjelovanje u javnom natječaju treba dostaviti ponudu na obrascima koji su
objavljeni na web stranicama Općine Veliki Grđevac. Sve navedene isprave dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenom presliku.
- Natječajnu dokumentaciju zainteresirani ponuditelji mogu preuzeti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Veliki Grđevac, Trg Mate Lovraka 3, 43270 Veliki Grđevac radnim danom od 8,00 do 15,00 sati u vrijeme trajanja javnog natječaja, zatražiti poštom, ili na web stranici Općine Veliki Grđevac (www.veliki-grdjevac.hr).
- Ponuda sa svim traženim podacima, ispravama i dokazima navedenim u natječajnoj dokumentaciji podnosi se Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Veliki Grđevac na adresu: Općina Veliki Grđevac, Trg Mate Lovraka 3, 43270 Veliki Grđevac, u zapečaćenoj omotnici, neposredno ili poštom preporučeno, s naznakom: »Ne otvarati – ponuda za održavanje javne rasvjete na području Općine Veliki Grđevac«.
- Kriterij za odabir ponude – izvođača je najniža cijena uz ispunjavanje svih uvjeta određenih javnim natječajem.
- Javno otvaranje ponuda obaviti će Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dana 04. 11. 2015. g. u 12,00 sati u prostorijama vijećnice Općine Veliki Grđevac, Trg Mate Lovraka 3, 43270 Veliki Grđevac.
Na temelju pristiglih ponuda općinski načelnik će utvrditi prijedlog odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja te je uputiti Općinskom vijeću na donošenje. Odluku o odabiru ili poništenju s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, javni naručitelj će dostaviti svakom ponuditelju preporučenom poštom s povratnicom.
Općinsko vijeće može donijeti odluku o neprihvaćanju niti jedne ponude. Kasnije prispjele i nepotpune ponude neće se razmatrati.
- Drugi podaci o naručitelju:
– izvor i način planiranja sredstava: Proračun Općine Veliki Grđevac za 2015. godine;
– odgovorna osoba naručitelja: Marijan Dautanac, općinski načelnik.
Klasa:363-02/15-01/1
Ur.br:2127/02-01-15-1
Veliki Grđevac, 19.listopada 2015.
Za Općinu Veliki Grđevac
Općinski načelnik Marijan Dautanac
Objavljeno: 27.10.2015.



